Sunday, December 2, 2007

..~On9 aKtiViTiku Yg UTAMA (part 1)~..

Buah Hatiku

salam..
hrini aku nk citer psal on9 atau dlm bhasa skemanya on-line yg bmksud melayari internet, sama ada Yahoo,Google,atau
Youtube(geli matt!!)...

aku mmg slalu mghabiskn msa dpn comp..

mcm2 la yg aku buat,antaranya membalas email,mengupdate blog,
mncari kenalan baru,mndgr radio,mengedit gmbar,dan sebagainya...
aku mmulakan aktiviti ini pada pukul 11.30pm sehingga 2.30am...
maklumlah,cuti sekolah,he2..^_^

lgpun dh biasa tdo time2 cmnih,*trigt saat2 smasa revision utk pmr =(*

nasib baek la comp ada dlm bilik aku,kalo x,buhsan duwh...
anyway,ckp psal on9 nieyh,ada satu bnda yg aku nk share..

bnda yg smmgnya pelixx trjadi dlm hidup aku..
aku sndiri pon xpcaya..
tpi myb ni mmg rezeki org hbis exam,hehehe...

nk thu ape?? tungguu...akn ku update jika ada msa yg terluang,insyaAllah..


c`ull in another blog..

wassalam..

2 comments:

Alia said...

olosss, ape ni sesaspen pulak. T_T

Najmi said...

=.="