Monday, December 3, 2007

..~On9 aKtiViTiku Yg UTAMA (part 2)~..

Laman Bagi Remaja 92

salam..

huhu~ penat btul harini...
anyway bersambung kpd post yg lpas..
aku telah mendapat teman-teman baru didalam MALAKAT92
iaitu sebuah web yg bertujuan mengumpul remaja berusia 15
yg lahir pada tahun 1992 (tahun monyet)

banyak faedah yg dpt ku peroleh,antaranya mengenai isu-isu semasa,
hal2 yg berkaitan pelajaran tahun hdpn,dan yg penting aku dapat
menambah kenalan
dari seluruh Malaysia...
Laman ini diasaskan oleh najmie dan akeem yg berperanan sbg ADMIN...
melalui laman ini,aku dpt mengikuti conf yg dimana aku bertemu dgn
sahabat2
yg smmgnya cool dan sporting...
ianya dpt menghilangkan stress (bagi aku)
antara nma yg dpt aku utarakan kt cni,
ina,nitro,yusz,nur,jue,awin,fisa,syazwani,mie,akeem,anaz,khairil,
mokjan,n afif(ini je la nma yg aku igt stakat nieyh) ^_^
secara kebetulannya,aku menjadi semakin rapat dengan nitro dan ina...
ianya sesuatu yg pelixx kerana aku berasa sudah sekelian lama mengenali mereka,padahal bru 2minggu++...
apa yg istimewa dengan mereka yg menarik minatku??
adakah personaliti mereka??
pemakaian mereka??
bagaimana rupa mereka??siapakah mereka??

soalan2 ini akan terjawab dlm blog yg berikutnya...hehehe

c u`ll in another blog..
wassalam..

5 comments:

Najmi said...

LOL
derek bersambung
nih drama ka?

Anonymous said...

huhu...
ak pun x taw cmne kte bley rpt...
ngeh3...
ak rse dlm seari berconf je...
huhu....

eL Magnifico said...
This comment has been removed by a blog administrator.
eL Magnifico said...

haha
nasib name aku ade gak!
kalo x..
trase ati ini..
muahaha!
graw jerk..

Mira ❤ said...

hak3..
*nsb baek aku igt*
fuhh..^_^